Protestantse Gemeente te Leimuiden

2450AA Leimuiden
Zuid-Holland

Dorpskerk

De Protestantse gemeente te Leimuiden is in December 2008 ontstaan uit de fusie van de Nederlandse Hervormde Gemeente en de Gereformeerde Kerk Leimuiden.
De visie van de Protestantse gemeente te Leimuiden is dat ze een aantrekkelijke vitale gemeente wil zijn, waarvan de Dorpskerk en voorlopig ook nog de Oostenkerk ontmoetingsplaatsen met God zijn, om te vieren, te delen, te dienen en te leren. En zo in de ontmoeting met de ander en met God zich te bezinnen, niet alleen op zondag maar op alle dagen van de week. Wij willen een open en gastvrije gemeente zijn welke dienstbaar is aan de samenleving van het dorp Leimuiden.

Ons motto sluit aan op de visie:
Gooi nu de ramen open
Doe nu de deur van slot
Wij kunnen weer gaan hopen
De toekomst ligt weer open
Hier waait de Geest van God

Heeft u vragen dan kun u zich wenden tot [email protected]

Met vriendelijke groet

Protestantse gemeente te LeimuidenDiensten:
Autodienst, Catechese, Crèche, Diaconie, Gesprekskringen, Jeugdactiviteiten, Kerkdiensten, Kerktelefoon/cassettebandje, Koffiedrinken na de dienst, of kerkomroep, "Op Weg" (nieuwsbrief)

Gebedshuis:
Dorpskerk