Protestantse Gemeente Hekelingen

3209AG Hekelingen
Zuid-Holland

Ds. K.H. Waterlander : 0181-284537

Op de grens van stad en land, tussen industrie en landbouw ligt het dorp Hekelingen. Boerderijen, een dijk, woningen en een kleine kerk.

Ooit aangeraakt door het leven van Jezus, Mens van de verwachting, Mens van God, en nog altijd geroepen door Hem, komen hier gelovigen samen, op zoek naar woorden, vormen en gebaren die hen en de mensen aan hen toevertrouwt, zouden helpen te verstaan, dat God om deze wereld bewogen is.
In trouw aan Christus, telkens weer opnieuw, kerk zijn, met elkaar op weg, zoekend naar vormen om mensen van vandaag te helpen geloven, dat het verhaal van God ook hen wil meenemen.Op onze website staat informatie over de diverse activiteiten binnen onze gemeente, zoals kerkdiensten, kindernevendiensten, leeskringen, liturgisch bloemschikken en de ouderensoos. Diensten:
Avondmaal, Diaconie, Kerkblad, Kerkenraad

Activiteiten:
Catechese, Werkgroepen

Dorpskerk, Hervormde Gemeente, Ontmoetingskerk, Parochie, Parochiekerk, Protestantse Gemeente

Erediensten, Kerkdiensten, Kindernevendienst, Vieringen