Selecteer provincie

fax : 073-6136850

Wat wij doen:
Geachte dames en heren,

Het Bisdom van 's-Hertogenbosch is geen beleggingsinstelling of vermogenbeheer en dient derhalve ook niet onder die categorie te worden vermeld.

Het Bisdom van 's-Hertogenbosch is een R.K. kerkgenootschap en behoort te worden vermeld in desbetreffende categorie. (Godsdienst, geestelijke verzorging o.i.d.)

Het zal u duidelijk zijn dat het voor het Bisdom van 's-Hertogenbosch van groot belang is om in de goede categorie te worden vermeld. Immers een slager wordt toch ook niet vermeld in de categaorie: "Brood en Banketbakkers" aangezien geen potentiële klanten een slager gaan zoeken onder de bakkers.

Ik verzoek dringend het Bisdom van 's-Hertogenbosch te vermelden in de voor kerkgenootschappen bestemde categorie.

In afwachting van uw bericht, verblijf ik, met vriendelijke groet,

Hubert van de PollDiensten:
Nee

Betalingsmogelijkheden: