Opstandingskerk

Achter de Hoven 272
8933CX Leeuwarden
Friesland

De Opstandingskerk is een Volle Evangelie Gemeente.

Dit betekent dat wij bezig zijn met het evangelie van Jezus Christus in al zijn volheid, d.w.z. vol van genade, liefde en kracht. De Bijbel is voor ons het geopenbaarde Woord van God, onfeilbaar, gezaghebbend, levend en krachtig.

De Volle Evangeliebeweging ontstond in 1962 uit samenkomsten die georganiseerd werden door 'Stromen van Kracht'.
In 1984 werd de gemeente geregistreerd als kerkgenootschap onder de naam 'Volle Evangelie Gemeente Leeuwarden'.
In het jaar 2001 is de naam gewijzigd in 'Volle Evangelie Gemeente, Opstandingskerk'. Als plaatselijke gemeente vormen wij een deel van de universele gemeente waarover in de Bijbel wordt gesproken (Efeziërs 1:22-23).

Wij zijn lid van de landelijke vereniging van Pinkster- en Evangeliegemeenten (VPE / www.vpe.nl). Sinds januari 1995 beschikken wij over een eigen kerkgebouw: De Opstandingskerk, Achter de Hoven 272, 8933 CX Leeuwarden. Telefoon: 058-2889762Diensten:
Bedrijven, Creche, Evangelie Gemeente, Gratis offerte, jeugdbijeenkomsten, Jeugdhonk, Jong Volwassenen bijeenkomsten, Kerkdiensten, Kinderdiensten, Nee, Particulieren, Samenkomsten, Zalen verhuur