Grace Communion International

Flevoland

Postbus1505, 1300BM, Almere
mobiele telefoon : 06-40153293

Grace Communion International werd opgericht in 1933 in Amerika en heeft inmiddels leden in meer dan 90 landen en gebieden. Het bestuurlijk hoofdkantoor van de Kerk bevindt zich in zuidelijk CaliforniĆ«. De taak van de Kerk is de verkondiging van het evangelie van Jezus Christus en het ondersteunen van de leden bij hun geestelijke groei (MattheĆ¼s 28:19-20).

Ieder mens wil eigenlijk hetzelfde: we willen allemaal waardevol zijn en we willen allemaal graag waardevolle dingen doen. Alleen als we dicht bij God leven - die ons gemaakt heeft - ontdekken we hoeveel waarde we hebben. We koesteren ons in Zijn liefde en genade en komen zo zelf tot bloei. Ook leidt God ons door zijn Geest zodat we kunnen groeien tot een geestelijke volwassenheid en zinvolle dingen gaan doen voor God en de mensen om ons heen. In Efeze 2:10 staat dat wij Gods maaksel zijn en dat we zijn geschapen om goede werken te doen die God al voor de grondlegging van de aarde had bedacht!

Daarom streeft Grace Communion International ernaar mensen over de hele wereld in contact te brengen met God. Alleen door geloof in het werk van Jezus Christus kunnen mensen behouden worden en hun bestemming vinden. Door Gods Geest en zijn grote liefde voor ons allemaal, zijn we in staat echt iets voor elkaar te betekenen en kunnen we groeien in de relatie met onze medemens en onderlinge vriendschappen.

Toegankelijkheid:
Begane grond, Toegankelijk voor rolstoelen

Diensten:
Bijbel studie, Christelijke vieringen, Geloof versterken, Kennismaken met christendom, Kerk, Plaatselijke kerk

Aangesloten bij / Certificering:
Grace Communion International