Julianakerk

Prins Bernhardlaan 26
3901CC Veenendaal
Utrecht

De Hervormde Gemeente van Veenendaal is een gemeente die zich verbonden weet door het liefdevolle werk van Jezus Christus. Met acht wijkgemeenten staan wij middenin de samenleving...

...en proberen zodoende een levende getuige van Hem te zijn. Met Gods onfeilbaar Woord en de Drie Formulieren van Enigheid als leidraad voor geheel het leven.

De ontmoeting staat centraal. Niet alleen tijdens de zondagse erediensten, ook rond het bloeiende kerken- en verenigingswerk.

De gemeente leeft, alle dagen van de week. Dat blijkt uit activiteiten die variëren van kinderclubs tot lidmatenkringen en van koffieochtenden tot gemeenteavonden.

Dus genoeg mogelijkheden om elkaar op te zoeken en samen bezig te zijn met het geloof dat ons bindt en voedt.Diensten:
Avondmaal, Diaconie, Steun

Erediensten, Kerkdiensten, Samenkomsten