Selecteer provincie

Jij beoordeelde Nog niet beoordeeld

Gegevens onjuist of niet volledig? Wijzig gegevens Bedrijfsgegevens verwijderen

Omschrijving

Wij, van de Ark Langedijk, zijn een open Christelijke kerkgemeenschap midden in de maatschappij.
Met hart voor de buurt, voor mensen en bovenal voor Jezus.
We geloven dat Jezus nog steeds levens kan veranderen, wat je ook hebt meegemaakt.
Dat willen we graag tijdens onze diensten aan jou doorgeven.

Voel je welkom in onze familie op zondagochtend. We komen samen om te zingen, te bidden en te luisteren naar een eigentijdse opbouwende preek.
Ben je nog nooit in een kerk geweest, dan kan het best een hoge drempel zijn. Dat begrijpen we, dus voel je vrij om mee te doen of alles even van een afstand te bekijken.
Kom zoals je bent, met sneakers en jeans, of een driedelig pak, we zijn blij dat jij er bent!

Bij de Ark Langedijk willen we er zijn voor jou, je hele gezin en je vrienden. Daarom hebben we op zondagochtend een programma voor kids van 0 - 13 jaar en een programma voor de tieners.
Na afloop van de dienst leren wij je graag kennen. Bij onze knaloranje Connect tafel staan de koffie en de thee voor je klaar, spreken we je daar?

We zien naar je uit!