Protestantse Gem te Haarlem-Nrd & Spaarndam Immanuelkerk PKN

Van Egmondstraat 7
2024XL Haarlem
Noord-Holland

Als mensen vragen, wie wij zijn, dan zullen we zeggen: een levendige, open denkende en dynamische geloofsgemeenschap met een vaste kern deelnemers en een grote groep aanwaaiers die op allerlei activiteiten afkomt.

Als mensen vragen wat wij geloven, dan gaat het op één of andere manier altijd over licht, over aanvaard zijn, over de Godsnaam IK-ZAL-ER-ZIJN, over opstaan en leven! en over de levenslange oefening naaste te zijn.

Als mensen vragen, wat wij doen, dan vertellen we van de vele activiteiten voor bijvoorbeeld gezinnen met jonge kinderen, zoals de kerstmusical. Ook zullen we vertellen van de vieringen op zondag, waarin altijd met ruimte en zonder dogmas wordt gezocht naar de betekenis van geloof en spiritualiteit.

Als mensen vragen, of het misschien wat voor hun is, dan zeggen we: dat moet je zelf ontdekken. Maar kom gerust eens langs, schuif aan bij een activiteit of een dienst, een lezing of een gespreksgroep, een concertje of een kooravond, wees welkom!Diensten:
Avondmaal, Diaconie, Geestelijke zorg, Jeugdwerk, Kerkradio, Kerktelefoon, Kerkvoogdij, Kinderoppas, Pastorale zorg, Steun, Zending

Gebedsdiensten:
Avondmis, Begrafenis, Dopen / doopsel, Eerste Communie, Erediensten, Eucharistievieringen, Huwelijk, Kerkdiensten, Kindernevendienst, Mis, Samenkomsten, Vieringen, Vormsel

Activiteiten:
Concerten, Koor, Lezingen