Rooms-Katholieke parochies Epen, Mechelen en Slenaken (EMS)

Dorpsstraat 12
6277NE Slenaken
Limburg

Bereikbaarheid van de samenwerkende parochies van Epen, Mechelen en Slenaken ( samenwerkingsverband EMS) in Zuid Limburg. In EMS werken de parochies van H. Paulus-Bekering in Epen, H. Johannes de Doper in Mechelen en H. Remigius Slenaken nauw samen. In de weekenden zijn er in de 3 parochiekerken wekelijks H. Eucharistievieringen. In de parochiekerk van Epen wekelijks ook op vrijdagavond en in Mechelen op donderdagavond. Nadere info ook opbijv. de website www.parochie-slenaken.nl. Pastoor voor de drie EMS-parochies is z.e.w. heer R. Van den Berg. De pastorie is in Slenaken aan de Dorpsstraat 12. Spreekuur van pastoor R. Van den Berg op afspraak.
Service:
Alleen op afspraak

Toegankelijkheid:
Begane grond

Avondmis, Begrafenis, Dopen / doopsel, Eerste Communie, Erediensten, Eucharistievieringen, Huwelijk, Kerkdiensten, Mis, Vieringen

Katholieke kerk, Parochie, Parochiekerk

Pastoor